Måske genkender du nogle af udfordringerne:
Tid anvendt på at lede efter dokumenter om dine ejendomme er tid, du aldrig får igen.
Er du parat til at bruge din tid bedre?
Redskaber der gør arbejdet nemmere, hjælper med både at fastholde nuværende medarbejdere og tiltrække nye.
Det sker, fordi de rette værktøjer baner vejen for:
I samarbejde med os får du et digitalt ejendomsarkiv udviklet af fagfolk.
Vi hjælper dig med at indsamle og organisere dine ejendomsdokumenter, så de er anvendelige nu og i fremtiden.
Arkiveringen sætter vi ind i en intelligent, digital kontekst, som ikke blot sorterer, men også validerer og kvalificerer.
Det er arkivering der peger fremad.
Vil du gerne være sikker på, at din strukturering af dokumenter også er brugbar i morgen, er der nogle særlige punkter, du skal være opmærksom på:
OPMÆRKSOMHEDSPUNKTER | INTELLIGENT ARKIVERING AF EJENDOMSDATA | KLASSISK ARKIVERING AF DATA |
Understøttede Formater | CAD (Revit, DWG, DXF, Allplan), PDF, PNG, Billedformater | PDF, PNG |
Databehandling | Tagging | Mappehierarki eller SQL |
Datastrukturering | Fokus på ejendommen | ERP-processer |
Adgang til Data | Overalt via Cloud (API) | Via ERP-system |
Brugerflade | Portalintegration (API) | Dedikeret brugerflade eller integreret (API) |
Digital Tvilling | Ja | Nej |
Tag en uforpligtende samtale eller book et møde med vores direktør Jesper, der har mange års erfaring med optimering af ejendomsdrift ved anvendelse af digitale data.
© 2025 Eseebase – Designet af Aveo web&marketing