Vil du sikre dig rene trapperum og fællesfaciliteter?

Udbud

Del artiklen

Facebook
LinkedIn
Vi guider dig

Vil du sikre dig rene trapperum og fællesfaciliteter?

Mange beboere vil gerne have skinnende trapperum og fællesfaciliteter, og som ejendomsadministrator vil I gerne sikre, at det kommer til at ske. Det kan vi hjælpe jer med.

Ved at sende trappevask og rengøring af fællesfaciliteter i udbud får I en aftale, som indeholder jeres retningslinjer for trappevask og rengøring af fællesfaciliteter, såsom vaskeri, bestyrelseslokaler, fælleshus, ejendomskontor mv.

Det eneste du skal gøre, er at kontakte en af vores kompetente udbudskonsulenter, som vil guide jer og sørge for alt det praktiske i forløbet.

På mødet med udbudskonsulenten gennemgår I jeres trappeopgange og fællesfaciliteter. Efterfølgende udarbejder konsulenten alt materialet og sikrer jer følgende:

  • En komplet beskrivelse af de enkelte rengøringsopgaver, hvor I definerer jeres niveau for den rengøring, I ønsker hos jer.
  • En visuel oversigtsplan over alle trapperum og fællesfaciliteter, som skal rengøres.
  • En kalenderoversigt, som viser jer og jeres beboere, hvornår rengøringen udføres.
  • Faste priser for 2, 3 eller 4 år.

Et udbud sikrer jer, at jeres trapperum og fællesfaciliteter rengøres i den kvalitet, som I ønsker og dermed fremstår som ønsket – til glæde både for jer og jeres beboere.

”At få udbud på både trapperum og vinduespolering, har givet en meget højere tilfredshed hos vores beboere. Samtidig med at vi har fået bedre priser og gennemarbejdet materiale med komplette beskrivelser, oversigtplaner og billeder af trapperum og fællesfaciliteter.”

Dennis B. Jørgensen
Driftschef, DAB

”Udbud af trappevask har givet os fleksibilitet til at kunne håndtere rengøringen på alle årstider efter fastlagte standarder. Synlighed for alle, da planen er tilgængelig på vores hjemmeside. Og for os, har det givet mindre bøvl og frigjort tid til andre ting i hverdagen.”  

Carsten Finnerup Lauridsen
Driftschef, AAB Varde

Se også